Kızlar ya işe başlıyorum ama içim buruk kızım 28 aylık annem bakacak. Çalıştığım yerle annemin evi çok yakın, yemeğe de eve gidicem devamlı görücem ama kafamda ki düşünceleri atamıyorum, acaba yemek yer mi gün içinde beni arar mı ağlar mı.. off ya, kızım anneme çok düşkün seviyor ama ben neden böyleyim dokunsalar ağlıcam. Çalışan anneler desteğinize ihtiyacım var biraz ne olur beni motive edin :(