Deletedmom812 Kızlar günde kaç kere ek gıda veriyosunuz miktar olarak ne kadar veriyosunuz ben günde 3 öğün veriyorum her öğün yaklaşık 1 çay bardağı kadar
Azratosunannesi Deletedmom812 ben de üç öğün hazırlıyorum bazen yer bazen yemez. Sabah birlikte kahvaltı yaparız biraz labne ve biraz yumurta yer. Öğlen çorba yarım çay bardağı kadar tabi yerse 😄 Akşam meyve ve bebek muhallebisi yer, meyveyi çok seviyor şükür 😄
Azratosunannesi Deletedmom812 bu arada 9 aya yaklaşıyor kızım 🥰 baştan beri pütürlü verdim ama son zamanlar pütürlü bir şey geldimi ağzına çıkarıyor diliyle ittiriyor 😝😣 İştah desen hiç yok, ek gıdayı sevmedi ne yapacağımı bilmiyorum. Ek gıdaya başladı başlayalı memeye düşkünlüğü arttı, daha fazla emmek istiyor hep 😫
Mucizem_0809 Deletedmom812 allaha çok şükür sabah bi keyif emmesi yapıyo 9 gibi kahvsltı 1 yumurtanın hepsi 🙈 peynir eşliğinde 12 de mama içiyor 120 cc uyuyor uyanınca 1 kase çorba 😂😂 1 2 saat sonra meyve püresi ondan sonra gene emer sonra kaşık maması sonra tekrar uyku vakti geliyor 4 5 gibi 1 2 saat uyuyo uyanınca emer zaten akşam yemeği vakti geliyo gene çorba ve yoğurt yiyor biz biraz fazla seviyoz yemek yemeyi şükür
Deletedmom136 Sabah kahvaltı yaptırıyorum sonra emziriyorum öğle örneğin bugün mantı verdim 4-5 tane yedi sonra emzirme akşam sebze çorbası uyumadan önce de yulaflı muzlu mama yapıcam belki çok gibi durur ama yediği iki lokma bişey zaten ben yine de uğraşıp yapıyorum 10 ay 12 günlük
[silindi] Deletedmom812 benim de 9 aylık sabah uyandığı gibi emzirme kahvaltı hazırlayana kadar yumurta sarısı ev yapımı peynır vs onları verıyorum öğleden sonra da yaptığım çorbayı verıyorum akşam da meyve püresi elma muz verıyorum yatmaya yakın da yoğurt ve bisküvi verıyorum gece de hep emiyor zaten🥴
Deletedmom136 Deletedmom812 yumurta veriyorum çünkü pankek krep yapamıyorum bi türlü beceremedim. Yumurtayı çeşitlendiriyorum tereyağda yapıyorum ya da haşlıyorum , yanına labne ya da peynir koyuyorum salatalık ve domates koyuyorum bir de fındıklı keçiboynuzu kreması almışrım ondan veriyorum minik minik ama genelde sadece yumurtayı yiyo.
Azratosunannesi Deletedmom812 cam rendede rendeliyorum, Elmayı meyve emziğine koyuyorum hem dişlerini kaşıyor hem yiyor çok seviyor öyle 😋 Armutu rendeleyip kaşıkla veriyorum, portakalı dilimle veriyorum kendi ısırıyor, muzu çatalla ezip veriyorum gibi gibi 😄
smbls biz de 9 buçuk aylığız. doğru düzgün yemiyor. hele kahvaltı hiç yaptıramıyorum. yumurtanın hiç bir şeklini ağzına sürmüyor. 2 ana 2 ara öğün vermeye çalışıyorum yediği kadar. zayıfız da. nasıl sevişebilirim bilmiyorum😔
Deletedmom812 smbls valla ben karışım yapıyorum mecbur yoksa yemiyor sabah 4 bisküvi 1 haşlanmış yumurta sarısı 1 çay kaşığıda keçiboynuzu özü karıştırıp yediriyorum
Lavanta35_ Kızım 9 ay 12 tünlük sabah uyanınca ilk emziriyorum sonra kahbaltı yapıyor sonra öğle yemeğine kadar sürekli emiyor öğlen meyve püresi yediriyorum yada çorba çiriyorum sonr akşama kadar tekrar emziyor akşamda ilik sulu yemekler yapıyorum uyuyana kadar yine emiyor
Lavanta35_ Deletedmom812 kusura bakma lütfen yeni girebildim.. Sabahları yumurta lor peynir 3 4 tane kuru üzüm yada incir yada kayısı öğlen tarhana çorbası mercimek yada yayla çorbası ikindi meyve püresi akşamada her yemeğine ilik suyu ve sarımsak koyuyorum mesela dün ilik suyu sarımsak kuzu kıyma yeşil mercimek patates havuç pişirdim çatalla biraz ezdim verdim. Bu tarz yemekelr yapıyorum haftada 2 gün muhakak kırmızı et tükettiriyorum