Dolcegabbanne Merhaba hanımlar benim oğlum iştahsız doğduğundan beri hep sıkıntı çektik yemesinden dolayı geçen mart ayinda aldım denemek için evet Cook sevdi ben bile sevdim ama kilo alımı ve iştah açımı yaptimi orayı tam kestiremedim 🤧Zaten bir kavanozdan başkada almadım .Varmı kullanıp evet iştah açtı benim çocuğumda diyen yada hayır kullanma diyen ? 💅🏼🙂↔️
karpuz_ Dolcegabbanne böyle ürünleri kullanmayın lütfen yararından çok zararı var erken ergenliğe sebep oluyormuş
morsevenanne9 Dolcegabbanne biz hastalanmisti ozaman doktora gittiğimizde yemeside çok çok azalmıştı söylediğimde yemek yemiyor diyince zinco Çinko vermişti bize o biraz iyi gelmişti doktorunuza sorarak kullanabilirsiniz belki faydası olur
Noname21 Dolcegabbanne karadut pekmezi ver her sabah aç karna bir tatlı kaşığk hepsinden faydalı bu ürünlerde ne var bilmiyorsun belki iştah açıyor ama ne yaparak açıyor ne var içinde İnanma söylenenlere kendin yaptığın en güzelidir
Dolcegabbanne morsevenanne9 onu denedim ama iciremiyorum siringayla ağzına sıkıyorum mecbur yoksa kaşıkla içecek gibi değil sadece bu macunda ağzını kocaman açardı yemek için beni nasıl mutlu ettiğini anlatamam ama 😮💨 teşekkür ederim
hasan033 Dolcegabbanne aynı durum bizdede var doğduğundan bu yana ve şu anda sabah kahvaltıda ne yedirsem diye düşünüyorum bazen o kadar bunalıyomki ne pişirceğimi sapıtıyorum çünkü yememsi i.ime sinmiyo aldım Kids macundan ama düzenli kullanmadık bi ara iştah açılıyo bi ara hiçi bişi yemiyo macunun etkisi vrmı bilmiyorum canım
Dolcegabbanne hasan033 valla ben sevdiklerini yapıyorum omlet yumurtalı ekmek çikolatalı ekmek patates domates falan . Salata suyuna ekmek yemeyi seviyor 👀Pankek yaptım sevmedi peynir zaten hak getire bir ara üzerine çikolata surup ağzına verdim ilkini yedi ikincide anladı öğürdu hahah dahada zorlamadim
Dolcegabbanne hasan033 canını sıkma emin ol geçiyor ya istiyorlar aciktikca bırak aciksin bende o şekilde kurtuldum
livanurvealpinannesi61 bsrakurt bize doktor zinco yazdı hiç iştah açmadı . Karamürver de güzel iştah açıyor. Ben kızıma babybomb kullandım 3.5 yaşında falandı çok güzel iştah açtı kızım acıktım demezdi kilo almazdı 1 yılda 4 kiloya yakın aldı oğlum 4 yaşında ona kullanıyorum 15.5 kiloya düştü yemek yemezdi hiç şuan 17700 Gr hala kullanıyorum arada sağlığa zararı yok analizi yapılmış bir ürün içinde katkı vs Yok
2124 Dolcegabbanne Ben onu denemedım ama bizm doktor argivit focus önermişti brnım oğlumda aşırı iştahsız cok değil ama sankı bi tık faydası oldu ama önce kan değerlerıne baktı d vıtamını bıraz azmış ona göre verdı sizde baktrın bı değer bile iştahsızlkta etkılı oluyo
myavocado Dolcegabbanne dediğiniz ürünü bilmiyorum, Zühre anadan karadut özü kullanıyordum bebekten önce evde ama hamilelikte momda, içeriğinin pek iyi olmadığına dair olumsu yorumlar görmüştüm, o yüzden Zühre anadan hiçbir şey almıyorum artık.
livanurvealpinannesi61 Dolcegabbanne iştah açmıyor hiç içinde propolis var oda zararlı. Ben iştah için babybom kullanıyorum hem doğal hem sağlığa zararı yok. güzel iştah açıyor
bsrakurt livanurvealpinannesi61 görsel atar mısınız rica etsem doktorumuza danisalim bizde de fayda eder inşallah ya
livanurvealpinannesi61 bsrakurt görsel atamıyorum eczane de yok pekmez karışımı bebeklik.com ve Trendyol da var