seyma51 Siz hangisini kullanıyorsunuzz? Oğlum 10 aylık sebamed ve siveno arasında gidip geliyorum. Önerilere açığım 💕🫠
ebru3457 seyma51 bende siveno kullanıyorum ama sürümü biraz zor yayması vs losyon şekilde sürümü kolay temiz içerikli bulursam bi daha o şekilde denemeyi düşünüyorum
seyma51 oylesinebiri__ bende 6. Aydan sonra başlanması gerekiyor diye biliyorum tabi doğruluğunu bilemem ama güneşe çıkınca çok kızardığı için de almak istiyorum. Yaşına da pek bir şey kalmadı zaten 😊
oylesinebiri__ seyma51 bebeğin güneşe ihtiyacı var dedi kafasına şapka uv korumalı bi tane takın başka da bişey sürmeyin d vitamini alsın dedi bende kararsız kaldım
ebru3457 Nacafa losyon şeklinde varmı sivenonun ben tüp şeklinde krem formunda olanı aldım yayması zor geldi bana onu kızımın suratına yayana kadar durmuyor bazen beyaz beyaz kalıyor
ebru3457 MayaliHamur bende şampuanını kullanıyorum çok bilinen bi marka değil ama ürünleri temiz içerikli memnunum bende