Ravzanur23 oğlum 2 buçuk yaşındayken uzun yol yapmıştık kendi aracımız değildi o yüzden oto koltuğu kullanmadık arka koltukta uzanarak uyudu ama kendi aracımız olsaydı da gece boyunca oto koltuğunda uyumasına izin vermezdim boynu yamuluyor kafası düşüyor vs ne kadar rahatta olsa rahatsız bi durum aslinda. Oto koltuk dışı yolculuk illa ki tehlikeli ama ben yaşadığım bi tecrübemden bahsetmek istedim.