hbbyildiz safis12 bende ocakta doğum yaptım 5 aydır hiç temiz kalmadım sürekli leke var,Dr normal dedi
124_3 safis12 ben sezeryan oldum bi kac gun kananam oldu 1-5 olabilir ondan sonra olmadi pek daha sonradan oldu
safis12 hbbyildiz Of aynısı ya sürekli lekelenmem var bunun neyi normal bunuda anlamadım ya kahverengi mi siznde
hbbyildiz safis12 canım değişiyor bi bakıyorum kanama şeklinde gelmiş bir bakıyorum kahverengi leke Gün icinde sürekli var ama