hazale966 Pembe333 ben bu eteği altım üstüne beyaz pembe çizgili gömlek ve altına mary jane babetle kombinlicem bayramda yaz için böyle tiril tiril etek istiyordum
goldengate Pembe333 defacto da tamda boyle gomlekli takimlar var acik ama kapali giyinen kizlara gore
Pembe333 Noname21 😂bende 3 tane tişört aldım beyaz lacivert siyah 😂 altlara da hem kot var hemde böyle bol paça ispanyol paça pantolonlar var yazlık ifil ifil 😂 şimdide takım olarak hazır kombin istiyorum şık şeyler ama bulamadım
[silindi] Kombin değil de bu sene elbiseler hoşuma gitti. Açık ama açık değil cinsinden😂 midi boy düz kısa kollu ya da kalın askılı falan elbiseler var DeFactoda LCWde. 4 tane aldım gördükçe farklı renklerden de alıp onlarla takılmayı düşünüyorum