Bebeğim 1ay 2günlükken kusmaya başladı. Ve çok fazla ve sık sık kusuyordu. 3ay emzirdim sütüm kesildi mamaya döndük. Doktora gittiğimizde reflü var motilium kullanın dedi ayrıca aptamil ar kullanıyoruz. Ve bebeğim 20 günde 200gr almış acaba şuruptan mı mamadan mı oldu anlayamadım. Kullanmasam eski mamaya devam mı etsem acaba??😔