asilbertug Merhaba bebeğimin göbek deliğinden kan geliyor diye bugün gümüşle yakıldı ve k vitamini iğnesi yapıldı ama şuan sulanmış biraz akıntılı normal mi
findiginannesi_ asilbertug Gümüşle yakıldıktan sonra banyo felan yaptırmamak gerekiyor 2 bi kez yaktırabilitsiniz geçmiş olsun
Pamukprenss asilbertug evet akıntı olablr göbek deliği tam kavuşmadığı içün yakıyorlar o yüzden . Çocuğa banyo yaptırmayın su temas ettirmeyin bi kaç gün gözleyin
yildizmom-2023 asilbertug bizimde akıntı oluyordu bı kere gümüş nitratla yakıldı yine devam etmişti bı kaç gün sonra tekrar götürdük yine ayni işlem yapılmıştı sonra akıntı falan olmadı iyileşti yani tekrar gümüş nitrat yapılması gerekebilir
maysamoms33 asilbertug bizimde kanama olmuştu ama öyle çok değil 2 günde geçmişti canım doktorum nemli bırakma demişti birde batikon vermişti sür demişti ama gerek kalmadan kendiliğinden geçti
maysamoms33 asilbertug bizimde kanama olmuştu ama öyle çok değil 2 günde geçmişti canım doktorum nemli bırakma demişti birde batikon vermişti sür demişti ama gerek kalmadan kendiliğinden geçti