duygugoktug he evet tamda bunu merak ettim yani 2 gün buzdolabında bekletip buzluğa atmamda bir sakınca yok sonuçta taze sağılmış buz hiç ısıtılmamış dolaptan çıkmamış kullandığımı kullanıp geri kalanı 3 gün olmadan buzluğa atabiliyormuyum diye merak ettim çünkü buzluğa attıklarım hep böyle direk sağım yapıp dondurucuya atmıyorum lazım olur diye biraz buzdolabında bekletip kalanı 2 gün dondurucuya atıyorum süt saklama poşetinde oluyor zaten kullanacağım kadarını biberona alıyorum biberonla bekletmiyorum biberonda kalanı döküyorum zaten içmezse