princessmom_ Plan yaptınızmı? Ben evdeyim bu bayram eşim çalışıyor. Bayramlar eskiden güzelmiş. Yaş ilerledikçe hiç bayram gibi gelmiyor 🥲
tospikannesi_ princessmom_ Normalde eşime 15 gün izin olurdu yaklaşık köye giderdik. Bu sene gidemiyoruz bu durum beni üzdü 5 güncük tatili var bizde gurbetteyiz bulunduğumuz şehirde gezecez ailecek🌸
starwomen princessmom_ Artık hiç bir şeyin eskisi tadı kalmadı. Biz memlekteme gideceğiz. Bu bayram oradayız.
ekimannesi11 princessmom_ evet ya gurbette olunca daha tatsız geliyor geçen sene bayramda memleketteydim çok güzeldi bu sene bayram sonrası biletim hayırlısıyla inşallah
princessmom_ tospikannesi_ Gurbette oturmak zor 😌 Benim ailem ve eşimin ailesi aynı şehirdeyiz o yüzden biyere gidilmeyecek bayramlaşmaya bir onları gezerim sonra evde durmaya devam 😊
acimavi princessmom_ eşimin dükkanı var, bayram harici dükkanı kapatamadığı için değerlendirelim dedik, 3 gece için de uzun yol gitmek istemedik, çanakkaleye gideceğiz nasipse, gezi tatili yapmak niyetimiz😊
mondecaidensecmeler princessmom_ evdeyim annem bana gelecek kurbanimizi kesecez inşallah bayramlaşacaz 🫠