Misskokulum Trabzon evet var ben de çok duydum sindirim sistemleri henüz tam gelişmemiş yavruların çok erken
Gizemmtastemel Trabzon benim bebeğimde 4 aylık oldu bugun alıları vardı yaptırdık 3 4 saat hiç bişeyi yoktu ama suanda ateşi 37.2 ilk cocugum valla üstü açık uyuyo calbol verdim iki defa hala ateşi var napıcam bilmiyorum
Trabzon Gizemmtastemel benimde ilk çocugum korkma 38 e gelince ılık duş aldır onu sık sık ateşini ölç ve 4 saatte bir de calpol ver ona bizim de bigin asimiz var