Merhabalar anneler 19 aylığız memede uyutmak artık çok çok yoruyor geceleri defalarcaa uyaniyor bu durumdan çok yoruldum.Birde birini emerken diğerini oynamak var.Oynamasina izin vermezsem kıyamet kopar tutmazsa uyumaz falan.Bu durumu yaşayan ve memede uyutmayi biraktiran var mı ? Varsa nasıl ve kaçıncı ayda başardınız ?
Bı çok kez konuştum gece artık emeyelim gündüz emelim diye vs ama yok.Tecrubeli anneler aglatmadan nasıl memede uykuyu çözebilirim.