Newmother07 Eşim farklı bir iş yerinden daha uygun bir teklif aldığından dolayı şuanki iş yerinden ayrılma kararı aldı. Fakat kıdem tazminatını yakmak istemiyor (2 yıl 3 ay) ne yollarla kıdem tazminatını alabilir bilgisi olan var mı kızlar
KendiEvimdeDeplasmandayim Newmother07 üste çıksın. Bende doğumdan sonra işten cıkmak için araştırmıştım kadınlarda 150kadın çalışan varda ve kreş yoksa iş yerinde haklarını alarak işten ayrılma imkanı tanınıyor bunu öne sunacaktım ama anlaşmalı çıkışlar açıldı haklarımı alarak çıktım. Erkek için bildiğim kadarıyla bi yol yok.