_Hera Kizlarr kızım iki hafta sonra 3 ayına girecek bir haller oldu sürekli cirliyor mama içen bebek şimdi mama verirken terler geliyor benden zorlaya zorlaya veriyoruz sürekli kucakta gezmek istiyor atılıyor beni alın diye bir de kafasını sırt üstü yatarken kaldırıyor bir tuhaf oldu sizce normalmiii 😂😂♥️♥️♥️
asaf23 _Hera normal canım etrafı tanıyor keşfediyor artık mamada çok zorlamayın biberon reddi yaşayabilirsiniz 3-4 aylık dönemlerde red çok fazla oluyor gerekirse az az yapıp içirebilirsiniz ☺️😘
MoonCrystal _Hera çok normal büyüyor ayı ayını tutmaz hatta haftası haftasını günü gününü büyüdükçe göreceksin daha ooo😂😂
ruzqarqulu _Hera biz de aynı durumdayız bugün ne meme ne mama içmek istemedi ikizlerim. Az önce biri içtiğini kustu. Çok üzülüyorum bu duruma . Beslenemiyorlar hâlâ aşının huzursuzluğu mu diye düşündüm.
ruzqarqulu _Hera aşının üstünden altı gün geçti iştahsızlık yeni başladı . Huysuzluklarını normal görüyordum ama mamayı reddetmeleri beni çok üzüyor :(
beniyiyimanne _Hera çok normal artık gözleri daha iyi görüyor etrafını keşfetmeye başladı hatta daha az uyur, uykuya geçmede zorlanır. Oral dönemde olduğu için elini ağzına götürür, yan yatırdığınızda yüzüstü dönmeye çalışır her şey gelişimin bir parçası.
ruzqarqulu ozlemumay onlar beslenmedikçe içimiz içimizi yiyor. Aklıma bir sürü şey geldi bugün. Gelişimleri etkilenir mi . Ben mi besleyemiyorum diye . Allah yardımcımız olsun.
ozlemumay ruzqarqulu oturdum ağladım mamayı yaptım teklif ettim içmedi kaç defa yapıp yapıp döktüm içmeyince içmiyorlar biz elimizden geleni yapıyoruz. Demekki onlarda içtikleri kadarıylaa doyuyorlar