aybalaninannesi Kızlar merhaba,benim ilk doğumum sezaryan oldu. Ikinci dogumu yapmak icin aradan ne kadar zaman gecmesi lazim
byrmm aybalaninannesi doktorlar genelde 2 sene öneriyo ama tabi hemen kalanlarda oluyo doğumu yapıyolar mecbur.
selambengeldim aybalaninannesi bana doktorum 3 sene çocuk düşünme demişti. Arkadaşım sezaryen doğumun üstünden 10 ay geçti hamileydi iki bebek arası 1,5 yaştı bir sorun yaşamadı ama herkeste bir olmaz tabi
KendiEvimdeDeplasmandayim aybalaninannesi doktorum bana 3sene dedi ama benim tansiyon problemim oldu hala da devam ediyor. Normalde 2yıl diye biliyorum. Arkadaşım 6sene sonra yaptı eski dikişleri açıldı erken doğurdu ikiside iyi şuan ama riskli dikkat etmek lazım
KendiEvimdeDeplasmandayim aybalaninannesi evet bu nadir bi durum tabi ama dikkat etmek lazım yine de cok erken olması risk bence