Cady anladım ozaman sorun yoktur.mandalı dogru yerden gecirmeme durumndada biraz aciklik kaliyor kayinvalidem yasiyordu takamama yuzunden boşluğu o geldi aklima..cikarmadysaniz normalde var az bi bosluk.denemek icn mandali cekip hazneyi cikarip takın anlarsınız sizde zaten.