kubeyyy Sevgili anneler mizaç dediğimiz şey doğuştan gelir karakteristik özelliklerimiz bunu biliyoruz ama acaba bebeklerin huyu değişir mi tabi atak diş vs gibi şeyler etkiler ama baştan sakin ola düzeni olan bebek sonradan değişir mi veya tam terssi sizce ?
organikirmik kubeyyy 1 aylık bebeğinizden bahsediyorsanız değişir elbette. Daha anne karnında sanıyor kendini, düzeni yok adaptasyonunun kolaylığı zorluğu var sadece. Bence tabii :))
gmzshn Elbette değişen şeyleri vardır bazı bebekler çok bebekkende gülmeyi sevmez biraz büyür yine gülmez veya tam tersi… Benim kızım doğduğundan beri hem çok güleç hem çok ağlak 2,5 yaşında hala öyle. Sevdiği sevmediği birçok şey de büyüdükçe değişti
kubeyyy gmzshn anladım ya mesela bazı bebekler sakin yapılıdır pek ağlamaz etmez acaba o huyu değişir mi