bet1626 benim bebeğim de ishaldi doktorum 10 ve üzeri tehlikelidir ve rengi çok önemli dedi yeşil olursa kork demişti sizde sakin olun aklınızda şüphe varsa içiniz rahatlar doktora görünün ama bende 1 defa için gitmeyin devam ederse gidin malum hastane hastalık yuvası bence sütünüz varsa hiç mama vermeyin. Size de ufak bi tavsiye vermek istiyorum şuan benim kızım diş çıkarma döneminde ve ben süt sağıp dolaba atmıştım sütm olduğu zaman, şuan dişleri çok kaşınıyor ve ağrıyor anne sütünü emziğine enjekte edip donduruyorum sonra ona veriyorum aşırı iyi geliyor size de tavsiyem olsun