Merhabalar 9. Ayda kızamık aşısı yaptırdık aşı olalı bugün tam 15 gün oldu aşıdan 1 hafta sonra döküntü yapabilir demişti doktorumuz ancak 15 gün sonra vücudunda döküntüler olmaya başladı. Önce yüzünde başladı sonra vücudu kolları ve bacaklarına yayıldı. Aşının üzerinden 15 gün geçti diye aklıma öncesinde alerjik olabileceği geldi ancak doktorumuz 10-15 gün olabilir belirti dedi. Bir de aşırı bir huysuzluk hali var sürekli mızmızlanıp ağlıyor. Bu durumu yaşayan var mı? Olduysa ne zaman döküntüleri geçti? Bu kadar geç yan etkileri olabilir mi?