Guneydoğu turu yaptık . Çocuk geleceğimiz akşam orada ateşlendi. Boğazları çok şiştis.4 kez doktora getirdim o günden bu yana 2 haftayı geçti hala az bir sey yime bogaźlari sişmiş bazen yine hafif.atesleniyo dilinde yaralar çıktı dudaklarina yayildi eliyle kabuklarini kopartiyordu artik gözüne mi sürdu dr sonra gözünde de çıktı yaralar. Nasil oldu bilmiyorum. Yapmadığım şey kalmadı ya çaresizlikten yoruldum dudaklari toparladı dilindekiler de geçti ama hala.var gözündekiler gecmedi çok inatçı bir şey miktop mu kapti orda bilmiyorum yaoma ilaç bile.verdi doktor gecmiyo tamamen . Birkaç güne geçmezse yatış yapacaz dedi 😵💫🥴 başına gelen var mı napmalıyim daha hiç bilmiyorum . Ne kadar yatırırlar bizi acaba ya