haticeabdl sakin olun öncelikle
Ben bu hatayı yaptım 2 kez denedim ama başaramadık çünkü kızım daha çiş ne bilmiyordu yaparken hissetmiyordu bile, sonrasında 33 aylıkken hissetmeye başladı ilk banyoda çişini yapmıştı bir iki öyle öyle hissetti, sonra merdivenleri desteksiz çıktı, sonrasında heveslensin diye klozet adaptörü aldım pat o gün tuvalete yapacağım dedi ilk 3 gün kaçırmalar oldu sonrasında kendi söyledi gündüzde sıkıntı yok gecede kaçırma oluyor ben kaldırıyorum genelde çişini yaptırıp uyuyor, bugün 10. günümüz (34 aylık)
Sakin kaldım kaçırınca tepki vermedim olabilir bidahakine tuvalete yaparız dedim bunlar gerçekten önemliymiş
İlk 3 gün 4 gün kitap okuduk tuvalette yarım saat oturduk yeri geldi elinizden geldigince tuvalette uzun kalmaya çalışın