Bebeğime bi tane şort almıştım 700₺ idi fiyatı eve geldim denedim üstünde çok bol geldi değişim yaptım elbise aldım elbisenin de fiyatı 500 ₺ idi. 700₺ ‘ e tamamlamak için 200 ₺ ürün aldım ve ilk alışverişi kart ile yapmıştım. Şimdi eşim beğenmedi elbiseyi de çünkü kızım daha 7 aylık ve üstünde çok salaş durdu kaldıramadı elbiseyi omuzlardan falan da pot durdu. Tekrardan değişim yaparlar mı yada ücreti kartıma istesem ? Olur mu