gamzekuzeyege Merhaba hanımlar viking yüzey temizleyici var pembe çok amaçlı camsil gibi yarısından az vardı şişede oğlum kapağını açıp halıya dökmüş halı kokuyo çünkü ağzında koku yoktu üstünde de içti mi bilmiyorum ama kusma da yok başına gelen var mı
gamzekuzeyege Pirasalipuding emin değilim dökerken görmedim ama üstünde falan ıslaklık yoktu zaten dibinde çok az vardı
Aklimideliricem Riske atılacak durum değil bunlar valla ben daha dün kumanda pilini bulamadım diye 2 çocuğumu da götürdüm röntgen çektirdim hiç düşünmeden hastaneye gidin
gamzekuzeyege Aklimideliricem bende aynı panikteyim ama içinde çok az olması tedirginliğimi azalttı ve halının ıslak olması