kayra_mom sizin borcunuz sebebi ile akrabalarınızı araması yasal değil. Hem sizin kişisel verilerinizi ihlal ediyor, hem de yakınlarınızın huzur ve sükununu bozuyor. Yapan muhtemelen büronun icra katipleridir, kvkk ihlali ve huzur ve sükunu bozma suçlarından şikayet edeceğinizi, bundan sonra sizi aramamasını sadece icra dosyası üzerinden ilerlemesini söyleyin bence. Eğer borcunuz var ve icra takibi kesinleşti ise zaten yasal olarak da hakkaniyet olarak da ödemekten başka çare yok, icra müdürlüğü de taksitlendirme imkanı sunabiliyor isterseniz bir görüşün, o olmazsa çalışıyorsanız muhtemelen öncelikli olarak maaş haczi uygularlar, her ay maaşınızdan ¼ kesilerek dosyaya yatar.