Slm annişler 28aylık kızıma tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum lazımlığa ben oturtunça yapıyo kendi yaparken söylüyo çok bekliyo doğal olarak yarısı kilota yarısı lazımlığa oluyo,kakasını da aynı şekilde 20dk da bir soruyorum ona rağmer hep ıslak nezaman öğrenir açaba aynı durumu yaşıyan var mı önerilerinize açığım😊