elifgngr gaz damlasının iyi geldiğini düşüyorsan,doymuyor olabilir. Ben gaz sorunundan kaç farklı damla denedim bilmiyorum. Kaka içinde yapmadığında,kulak pamuğunu zeytin yağına bandır poposuna uyarı yap,bi bak sakın korkma aylarca böyle yaptım. 3 ay dolu dolu bu kaka sorununu yaşadım. Bide sabah akşam bir çay kaşığı orijinal zeytin yağı kullanabilirsin. Sen yaz ben elimden geleni yaparım çok çektim yardımcı olmayı çok isterim.