nurdan27 sezaryen dogum yaptim iki kere. Haftasina korse takmaya başladım hem karnimi hem rahmimi hizla toparladi. Dikislere bir zarari olmuyor. Ben gogus altindan diz ustune kadar olan korse kullandim. Giymeli yani. Tayt gibi. Pentiden almistim cok rahat, 1 beden kucuk alin iyice toparlasin agrilariniza da iyi gelecek