babygirlandcatmom bende baya duydum bu ismi. Trendyoldan baktım yorumlarda çok iyiydi aldım bugün kullanmaya başladım ilk sürdüğümde baya yaktı ama galiba çok damlattım ağzı gevşekmiş ondan galiba. Sonra iç çamaşırımı değiştirdim yanmaz gitti ama bugün resmen o ağır koku yok çok şaşkınım akıntı devam ediyor ama kötü koku yok.