12betul Kitsu oy oy en güzel halleri ya büyüyünce o bebeklikleri çok özleniyor . Yorucu ama çok güzel 🥰
babygirlandcatmom mbabygirlm kesinlikle eczaneden tetagil tavsiye ederim benim bebeğim de şuan aynı süreçten geçiyor çok rahatlatıyor ayrıca sütünüz geliyorsa emziğe enjekte edip dondurup eline verin çok çok rahatlıyor