Ek gıdaya başladık bizim her şeyde leke var. Önlük de takıyorum akıyor ediyor bacağına ya da zıbının altına damlıyor. Asla çıkaramadım lekeleri ki daha havuç lekeleri bunlar ilerleyen aylarda her gün 2 yeni zıbın almam gerekecek herhalde 😅 Fakir’in sıvı deterjanını ve baby me’nin toz leke çıkarıcısını kullanıyorum, Roxy toz deterjan da kullanıyorum bazen. Çıkaramadım var mı öneriniz