guzelanne564 Merhaba 👋🏻 8 aylık bebeğim var. Şöyle ilgi çekici hareketli şarkı önerisi istiyorum. Sizin bebeklerinizin en sevdiği şarkılar neler? 💃🏻🕺🏻
[silindi] guzelanne564 çocuk şarkısı olarak en çok ali babanın çiftliğini seviyor hayvan taklit kısımlarını yapıyor bir de ceviz adamın dansını seviyor yapıyor. Normal şarkı olarak imagine dragons-bones (ayayayay diyor buna) bir de makeba (uuuvih diyor buna da) 😅
guzelanne564 [silindi] valla ekransız ilerleyeceğiz diye ekran biz olduk karşısında dört dönüyorum şarkılarla birlikte 😁 garip danslar mı ararsın hayvan sesleri mi hepsi mevcut 😅
KendiEvimdeDeplasmandayim guzelanne564 barış manço - günaydın çocuklar. Ağladığı zaman açıyorum hemen susuyor uyurken de açıyorum hemen dalıyor çok kurtarıcı bi parça benim için 😂
guzelanne564 KendiEvimdeDeplasmandayim barış mançoyu ben de çok severim ☺️ yarın sabah açayım sabah enerjileri tavan oluyor malum saat 06:00da açarız 😁
Kizilciksurubu KendiEvimdeDeplasmandayim Bunu benim oğlum da seviyor. Bir de domates biber patlıcan şarkısını çok seviyor 😂
Kizilciksurubu guzelanne564 Biz sabah akşam açıp dans ediyoruz. Bazen dışarıda bi yerde çalarken denk geliyoruz, olduğu yerde oynamaya başlıyor:))
oylesinebiri__ guzelanne564 rica ederim arkadaşım eşek çekirdeksiz domates serçe karpuz adam patates adam da var
KendiEvimdeDeplasmandayim guzelanne564 ben indirdim artık telefona olur da internet giderse diye öneririm bizde çok etkili 😂
guzelanne564 KendiEvimdeDeplasmandayim bizde de aynı sizinki gibi uyutmada ağlarken susturmada etkili olan şey elektrikli süpürge sesi 😁 ne zaman duysa susar ve uyur keşke barış manço olsa 😁😁
pantenkelebek guzelanne564 zıpla zıpla var onu hareketleriyle yapıyor a ram sam sam bayılıyor 1.5 yaşında benimki bugünde bişeyi fark ettim yeni bir roman havası çıktı ya bastır bastır diyor 😆 onu duyunca bir oynuyor 😆😆😆
guzelanne564 pantenkelebek bunları da açayım 😁 bizimki de malum önümüz yaz roman havalarına alışır düğünlerde 😁
hilalasenasc Bebeğim 6 aylık . Zeynoş ile adiş in şarkılarını seviyor 😂 özellikle cee şarkısında karşısına geçip cee yapıyorum çok gülüyor ona 😁