Doğru söylüyorsunuz ama bebeğim Şu an 2,5 aylık atak mı geçiriyor bilmiyorum sürekli ağlıyor 10 dakika uyuyor uykusuzluktan gözleri kızarıyor ama uyanıyor Ve ağlamaya başlıyor gece uykuları da yok Sadece memede susuyor memeyi de ağzına alınca çırpınıyor emmiyor kızı var sandım bilmiyorum etrafındakiler de doymuyor mu diye baskı yapıyor bu sefer psikolojim bozuluyor mama alıp denemek istedim ne yapacağım ben de bilmiyorum