nur7oo merhaba😍 çok teşekkür ederim bu arada😇 onun dışında pandispanya yaptım yumurtanın beyazını sarısını ayrı çırptım sarısına yarım çay bardağı ılık su ekleyip unu kabartma tozu ve vanilini eleyerek ekledim spatulayla karıştırdım en son yumurtanın beyazını ekledim. İç muhallebisini de göz kararı yaptım ama 2 yemek kaşığı un 1 yemek kaşığı nişasta 1 litreden biraz az sütle pişirdim içina vanilin ekledim.😍 dışı kremşanti buttercream yapmaya vaktim yoktu malum 6 aylık bebe annesiyim