mbabygirlm Küçük bebeğinizi büyük çocuğunuzun yanında mı uyutuyorsunuz? Benim büyük kızım normal olarak halâ kıskanıyor ve bu dengeyi tam kurmak istiyorum.
papatyam-34 mbabygirlm Evet aynı odada bizle beraber yatıyorlar 😂 Evde oda sıkıntısı olunca ikisinin yatağı da yatak odamız da orda yatıyorlar uyuturken de kızımı ayağımda sallıyorum oğlum ise yanıma yatıyor öyle uyuyor
yigitalp19 Büyük oğlumla birlikte yatıyoruz bebişte yanımızda beşikte uyuyor malesef odasında uyumak istemiyo bizde bi düzen kuramadık daha
twobabymom_ Kızımı ayağımda sallıyorum oğlum memede uyuyor sonra kızımı odasına koyuyorum oğlum da yanımda besikte