Kızım 3 bucuk olucak yaşı yürümeyi asla sevmıyo traval bebek arabası vardı sığmadığı ve hantal olduğu ıcın yengeme verdim bizde annem kedili bısıklet almış ondan var oda böyle zor güç sürülüyor bıraz bındık bırsey alınca koyacak haznesi yok tekrardan kolay katlana bılen bebek arabası alsam saçmamı ıdaremi etsem otorbuse falan bınınse o bısıkletle gıdılmıyo yerı gelıyo uykusu gelıyo mesela siz olsanız ne yapardınız bu durumda