Kızlar allah aşkına bilgisi olan bi yazsın geçen hafta cumartesi günü 4aylık kızıma uyku eğitimine başladım standart rutinimiz alt değiştir beslen gazı yok zaten beşiğine yatır ninni söyleyerek arada dokunarak yanındada uyku arkadaşı uyut şeklinde ama hala kısalmadı evet sürekli ağlamıyo ama uyumuyoda ağladığında önce sakinleştirmeye çalışıyorum olmazsa kucağıma alıp pışpışlayıp koyuyorum yerine uyuyo evet ama hem emzikle uyuyo gerçi dalınca atıyo emziği ama çabuk uyanıyo geceleri en fazla 2saat uyuyo emzik olmadığından mı yoksa eğitimi doğru veremedim mi yada hızlı mı sonuç bekliyorum bilemedim ?? Birde ilk 1ay hariç sadece mama yiyo o nedenle acıkmış olma ihtimali olduğunu sanmıyorum 90ml mama içiyo her öğünde ortalama ama hem uzun uyumuyo hemde çok geç ağlama aralıklarıyla dalıyo uykuya 8gün oldu beşiğine bırakıp çıkayımlık bi durumum olamadı henüz..