beyziii42 yazılanlara ek olarak, benim bebeğim de öyle doğdu ve kuvözde kaldı. Şimdi 10 aylık olacak maşallahı var sakın kendinize dert etmeyin şöyle küçük böyle küçük diyenlere de kulak asmayın.
Kuvözde kaldığı dönemde emzik de vermişlerdi çene kasları güçlensin diye biz de aventin emziği ile devam ettik meme reddi olmadı aksine güçlendirdi daha iyi tuttu memeyi.
Bir de kuvözde mama takviyesi mutlaka yapıyorlar size söylemediler mi nasıl devam edeceğinizi.
Bizim şöyle olmuştu en geç iki saatte bir anne sütü arkasından mutlaka mama veriyorduk. Bu sekilde sarılık olmadan atlattık. Avent biberon kullandık gayet iyiydi. Mama da aptamil prematil önermişti doktorumuz. Bu şekilde benim bebeğim 20 günde süreci atlattı biz mamayı bile bıraktık.
Bu arada siz de pes etmeyin sürekli memeye alın koyun şırıngaya kaşık biberona güvenmeyin. Memede bebek tutma pozisyonları var onlara bakın türlü türlü deneyin. Emerken uyuyaklıyorsa soyun çıplak kalsın ıslak mendille ayaklarını silin uyandırın sık sık.
Her şeyden daha önemlisi bu sürecin gecici olduğunu bilin ve tadını cıkarın bu günlerin 🌸🌸
Sormak istediğiniz bir sey varsa sorabilirsiniz hatırladıklarımı yazdım 🌸