Esra1202 asilhanaley merhaba Ahmet. Şehriyar var hala duruyorsa. Özelden oraya geçmiş yaşlı bı doktor
miran69_ asilhanaley şehir hastanesini bilmiyorum ama emel Mehmet Tarman çocuk hastanesinde bünyamin ay var 2 aydır ona gidiyorum ilgili bı doktor diğerleri gibi lafları insanın ağzına tikmiyor çok memnun kaldık