Celins aynen canım bendede öyle oldu bir ben değilmişim demekki böyle olan 😁Doğumdan sonra çıktı ve göbek deliğim kapkara kan oturmuş durumda hala geçmedi 2ay oldu Doğum yapalı 🤷🏼♀️ Normal Doğum yaptım kanama boşalsın diye ordan çok bastırdılar o yüzden mi oldu acaba diye düşünüyorum böyle olan var mı ki başka ?