Canım bildiğim kadarıyla 2. Ay atağı da var dönüm noktası birazcık daha dünyayı keşfetmeye başlıyorlar bu yüzden meme reddi olmuş olabilir . Sabırlı bir şekilde emzirmeye devam ederek atlattım ben başka bir taktiği yok bunun bence her cocuk kendine özgü. İnsan yıpranıyor meme reddinde ama sabırla ve sakinlikle bir şekil geçiyor. Ben bazen odadan çıkıp 2 dakika sonra tekrar geliyorum boş bi odada sakinleşince bu bana cok iyi geliyor :)