20 günlük benim oğlumda şu aralar bizde öyleyiz emzirirken bile ağlıyor gazı oluyor o gazı çıkartana kadar sürekli ağlıyor memede rahat hissediyor kendini sürekli emmek istiyor ama bu daha çok gazını sıkıştırıyor aç olmadığına emin olduğum sürece emzirmemeye çalışyorum gaz masajıyla falan sakinleştirmeye çalışıyorum ama bazen etki etmiyor