Kızlar bebeğim resmen 6.ayından beri o kadar huysuz ki onu uyutmak zaten eziyet resmen uykusu gelsin istemiyorum tam bir kucakcı ayrıca yani kendi başına hiçbir şey yapmak istemiyor hep mızmız sallanarak uyuyordu zaten şimdi kucağa alıştı ter içinde kalıyoruz ikimizde kollarım ağrıyor cebelleşiyoruz uyutmaya çalışırken deli gibi uykusu geliyor mesela o yüzden ağlıyor ana uyutmaya çalışırkende beni ittiriyor sürekli emziği çıkarıyor kucağımda da düzgün oturmuyor kucağa geliyor ya mesela sürekli bir mızmızlık hali kendini oraya buraya atıyor anlayamıyorum cidden ve artık memtal olarak bitmiş durumdayım. Sürekli uyanıyor birde yatakta oturup ağlıyor ayağa kalkmaya çalışıyor amuda kalkıyor bilmem ne tamam diş çıkarıyor üst yan dişleri çıktı ama ne yapabilirim yani tetagil veriyorum ya da calgel sürüyorum öneriniz ne ya da bu problemin hepsi diş mi biri bana bir şey desin