ilginnnt Beneğim ne emzik ne biberon almıyor çalışmaya başladığımda sağıp bırakıcam ama nasıl olcak bilmiyorum.Daha önce böle yaşayıp sonra biberon almaya başlayan bebişler oldumu ?
nnoktaa ilginnnt siz evde yokken bir başkası vermeye çalışsın. Sağdığım sütü ben verdiğim zaman içmiyordu. Ancak kayınvalideme bıraktığımda içiyordu.
ilginnnt De nnoktaa denicem emzik hiç almadı biçok marka denedim inş biberon alır yoksa sıkıntı şuan 3,5 aylık