ecekrk KendiEvimdeDeplasmandayim yani ben kızımda hep öyle yedirdim 5.30aylikken başlatmıştık blw diye geçiyor bir araştırın isterseniz ogurmeler vs oluyor tabiki ama bebek öksürdüğü sürece sıkıntı yok bu sayede güzelde yiyor