atesnzm aklıma bir şey takıldı. Mesela ilk üç gün 1. öğünde kabak 2. öğünde elma 3. öğünde avokado verdik ya, oldu da bebekte bir alerji fark ettik, bu üçünden hangisine tepki verdi nasıl anlayacağız 🤔 üç gün boyunca her öğünde üç farklı gıda değil de tek gıda olması gerekmiyor mu yoksa tabloyu ben mi yanlış anladım, siz nasıl yaptınız?