tuem14 Kızlar Evolvia kullanıyorum dün annemlerde unuttuğum için yeni aldım fakat şöyle bir durum var unuttuğum mamada bir koku vardı ve kızımda bi haftadır bir kusma vardı doktora götürdüm bi vırus kapmış dedi mıdesı için gaviscon verdi bitek bugün kusmadı acaba mama mı bozuk ? Mama sadece gunde 2 kez verıyorum ama aklıma takıldı .
Ebrs tuem14 her zaman aldigimiz mamalara koku, renk, kivam olarak dikkat etmeliyiz. Son kullanim tarihi gecmemis olsa bile bize ulasmadan bozulmusz hava almis vs ihtimali olabilir. Belkide gercekten bozuk mamayi yedi bebeginiz ondan kusuyor 🤷♀️