Anne-123 9 günlük bebeğim var bugün sabahtan beri uyuyor uyanınca emiyor gazını çıkartıyor altını temizliyorum sonra kendiliğinden tekrar uyuyor bu böyle 2 3 seferdir tekrarladı sizce normalmi
Nur_emir Anne-123 ben ce çok normal benim oglumda surekli uyurdu gunde 2 saat uyanik kalırdı 4o i çıktıktan sonra düzeldi
Anne-123 Omurzeynep11 benim bebeğim emiyor uyandırıyorum ama emdikten sonra gene uyuyor bu normal mi diyemiyorsun toksa emiyor 2 saatte bir
Yorgunanne1 Anne-123 canım tabi normal bırak uyusn yavru. Etmiyorsa skıntı yok çişi kakasnı uapıyr değil mi
09-hazar-09 2 saatte bir emiyorsa sıkıntı olmaz sen saati şaşırma 2 saatte bir emzir zaten bol bol uyuyor mesele aç kalmasın
Sefr Anne-123 2 saate bir emzirmeniz gerekiyor uyanmasada siz zorla uyandırıp emzirin. Hem gelişimi için önemli hemde sarılık olmaması için.
Elfnsm Anne-123 benim kızımda çok uyuyodu 4 saat faln uyurdu zorla uyandırıp emzirirdim sarılık olmasın diye çok uyuyo diye endişeleniyodum şimdi 2 aylık hiç uyumuyo uyutmak için canım çıkıyo ama nafile 😂yenidoğan bebekler çok uyur emzirmeye dikkat et sarılık olmasın🙏
Dilek01 2 saatte bir emmesi gerekiyor zorla da olsa uyandırmak gerek yoksa sarılım olur şekeri düşer mutlaka ( 2 saat ) aralıklarla bebeği beslemek gerek uyanmasa bile altını açın uyanır yada ayak altına topuğuna dokunn uyanır
YDE Anne-123 düzenli de emiyorsa maşallah her yerde söylemeyin nazar değmesin hep böyle devam etsin. Yoksa diğer türlüsü çok zor 😅
Beybibeybi Anne-123 bence çok normal bazı bebekler seviyor uyumayı benimki de öyleydi ben uyandırıp emziriyordum sonra gene uyuyordu