Selam kızlar. Kızımı bugün pedodontiye götürdük. Film çekildi falan. Bir sürü şey saydı çürükler var diş minesi çok zayıf ön dişi çekilecek bilmem ne bayağı korkuttu. Ön dişinde damakta şişme oldu. İltihap gibi ama ağrı sızı yok çok şükür. O yüzden bunun çekilmesi lazım dedi. Zirkonyum bilmem ne biseyler takilcak dedi. 90.000 ücret cikard bize. Yani suan asla o kadar veremeyiz. Devlette malum zor sıra bulunuyor. ilgilenmiyorlar. Ege üniversitesi Hastanesi’ne bakicam birde. Ya başına gelen var mı nasıl bir yol izlediniz ne yapmalıyım