daltun1 merhaba bebeğime jersey sütü ile yoğurt mayalayacağım actavia ile mayalasam olur mu yapan var mı
balli_cilek daltun1 yapanlara sonsuz saygı duyuyorum çünkü activia ile her yaptığımda sıcaklığı ayarlasam da sündü bir se tadı çok değişik oldu ben beğenemedim ama yapanlar seviyor
balli_cilek sudenurmustafa çok sinirlerim bozuluyor valla ben ondan mayalayınca tadı da bi garip oluyordu